Ειδήσεις

Φιλοξενία 5 σχολείων στη Λαμία στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ “Widen Interactions for Innovative Inclusion”


Η πόλη της Λαμίας είχε την τιμή να φιλοξενήσει για μία εβδομάδα, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “Widen Interactions for Innovative Inclusion” 30 μαθητές και 11 εκπαιδευτικούς από 5 ευρωπαϊκές χώρες: Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ισλανδία και Τουρκία.

Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην προώθηση της ένταξης και της προσβασιμότητας, με κεντρική θεματολογία τη Συμπερίληψη και ειδικό θέμα για την επίσκεψη στη Λαμία «Άτομα με Ειδικές Ανάγκες και Προσβάσιμη Πόλη». Στόχος του είναι να ενισχύσει την κατανόηση, τη συνεργασία και την αποδοχή μέσα από την αλληλεπίδραση μαθητών διαφορετικών χωρών και πολιτισμών.

Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας, πραγματοποιήθηκαν εργαστήρια, εκπαιδευτικά παιχνίδια, δράσεις συνεργασίας και παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού στην πόλη της Λαμίας, με έμφαση στην ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων γύρω από ζητήματα ισότιμης συμμετοχής και προσβασιμότητας στον αστικό χώρο.

Μέρος των δράσεων φιλοξενήθηκε στο 4ο Πειραματικό Λύκειο Λαμίας και στο ΕΕΕΕΚ Λαμίας, ενώ οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν ιστορικά σημεία της περιοχής, όπως τον Γοργοπόταμο, τις Θερμοπύλες και τα Ψωρονέρια, γνωρίζοντας από κοντά τον πολιτισμό και την ιστορία της Φθιώτιδας.

Η φιλοξενία οργανώθηκε από τον Σύλλογο Νέων “Fthia in Action” και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας, σε συνεργασία και με την υποστήριξη του Δήμου Λαμίας.

Ευχαριστούμε θερμά τον Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Παρχαρίδη για τη συνεχή υποστήριξη και την προσφορά αναμνηστικών δώρων, την κ. Βασιλική Ηλιοπούλου, Διευθύντρια του 4ου Πειραματικού Λυκείου Λαμίας, τους υποδιευθυντές κ. Βασίλη Πάντο και κ. Δημήτρη Παπαδημητρίου και την φιλόλογο κ. Αριστέα Παπασταθοπούλου για τη συμβολή τους στην οργάνωση των δράσεων.

Ευχαριστίες επίσης στην κ. Χουσιάδα Σταυρούλα, Διευθύντρια του ΕΕΕΕΚ Λαμίας, στον υποδιευθυντή κ. Πετράκη Βασίλη και σε όλο το φιλόξενο προσωπικό του σχολείου για τη θερμή υποδοχή και την ενεργή συμμετοχή τους στις δράσεις.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στον κ. Γιώργο Μέριανο για την υλοποίηση καλλιτεχνικών εργαστηρίων, που ενέπνευσαν μαθητές και εκπαιδευτικούς , προβάλλοντας τη δύναμη της τέχνης ως μέσο έκφρασης και συμπερίληψης.

Η εμπειρία αυτή ανέδειξε τη σημασία της ευρωπαϊκής συνεργασίας, της ανταλλαγής καλών πρακτικών και της προώθησης της ισότητας και της συμπερίληψης στην εκπαίδευση και την κοινωνία.

Προηγούμενο άρθρο Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε., λόγω εργασιών συντήρησης των Σηράγγων Στυλίδας
Επόμενο άρθρο Ε.Ο.Σ. Λαμίας: Ήπια πεζοπορική διαδρομή στις παρυφές της Γκιώνας την Κυριακή 12 Οκτωβρίου