Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικά καλό κλίμα, ενώ συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην καθημερινότητα των πολιτών και την περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας στην πόλη. Ο Δήμαρχος Λαμιέων συνεχάρη το νέο Αστυνομικό Διευθυντή για την ανάληψη των καθηκόντων του, τονίζοντας τη σημασία της στενής συνεργασίας μεταξύ…














περισσότερα










































