Σύσκεψη του Δημάρχου Λαμιέων, Πανουργιά Παπαϊωάννου, με στελέχη του Δήμου πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 13 Ιανουαρίου, στο Δημαρχείο Λαμίας, λόγω της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών, που προβλέπεται με επικαιροποιημένο δελτίο τύπου της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας. Το παρών στη σύσκεψη έδωσαν οι Αντιδήμαρχοι Γιώργος Ποντίκας,…














περισσότερα










































