Ειδήσεις

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην κατεύθυνση προς Αθήνα του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε.


Αποσκοπούντες στην ομαλή, ασφαλή και εύρυθμη διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας του Αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε, σχετικά με την εκτέλεση ασφαλτικών εργασιών από Χ/Θ 237+900 έως Χ/Θ 241+150 στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη και από Χ/Θ 241+000 έως Χ/Θ 239+150 στην κατεύθυνση προς Αθήνα του Αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

α) Την εφαρμογή προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, σχετικά με την εκτέλεση ασφαλτικών εργασιών από Χ/Θ 237+900 ως Χ/Θ 241+150 στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη & από Χ/Θ 241+000 έως Χ/Θ 239+150 στην κατεύθυνση προς Αθήνα, του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε., ως κάτωθι:

Κλάδος προς Θεσσαλονίκη

– Αποκλεισμός της αριστερής λωρίδας από Χ/Θ 237+900 (αρχή ζώνης συναρμογής εισόδου) έως Χ/Θ 241+150 (τέλος ζώνης συναρμογής εξόδου) με εφαρμογή της τυπικής διάταξης προσωρινής σήμανσης ΜΑΔ-14 (Εργασίες Μακράς Διάρκειας/Πλήρης αποκλεισμός αριστερής λωρίδας (διατομή δύο λωρίδων) με κατάληψη Λ.Ε.Α.) με ταυτόχρονο αποκλεισμό του χώρου στάθμευσης περί τη Χ/Θ/239+000, με εφαρμογή της εγκεκριμένης με το (δ) σχετικό της Ε.Υ.Δ.Ε. Κ.Σ.Ε.Σ.Π. μελέτης.

– Αποκλεισμός της δεξιάς λωρίδας από Χ/Θ 237+900 (αρχή ζώνης συναρμογής εισόδου) έως Χ/Θ 241+150 (τέλος ζώνης συναρμογής εξόδου) με εφαρμογή της τυπικής διάταξης προσωρινής σήμανσης ΜΑΔ-12 (Εργασίες Μακράς διάρκειας/Πλήρης αποκλεισμός δεξιάς λωρίδας (Διατομή 2 λωρίδων), με ταυτόχρονο αποκλεισμό του χώρου στάθμευσης περί τη Χ/Θ 239+000, με εφαρμογή της εγκεκριμένης με το (δ) σχετικό της Ε.Υ.Δ.Ε. Κ.Σ.Ε.Σ.Π. μελέτης. Κλάδος προς Αθήνα

– Αποκλεισμός της αριστερής λωρίδας από Χ/Θ 241+000 (αρχή ζώνης συναρμογής εισόδου) έως Χ/Θ 239+150 (τέλος ζώνης συναρμογής εξόδου) με εφαρμογή της τυπικής διάταξης προσωρινής σήμανσης ΜΑΔ-14 (Εργασίες Μακράς Διάρκειας/Πλήρης αποκλεισμός αριστερής λωρίδας (διατομή δύο λωρίδων) με κατάληψη Λ.Ε.Α.) με εφαρμογή της εγκεκριμένης με το (δ) σχετικό της Ε.Υ.Δ.Ε. Κ.Σ.Ε.Σ.Π. μελέτης.

– Αποκλεισμός της δεξιάς λωρίδας από Χ/Θ 241+000 (αρχή ζώνης συναρμογής εισόδου) έως Χ/Θ 239+150 (τέλος ζώνης συναρμογής εξόδου) με εφαρμογή της τυπικής διάταξης προσωρινής σήμανσης ΜΑΔ-12 (Εργασίες Μακράς διάρκειας/Πλήρης αποκλεισμός δεξιάς λωρίδας (Διατομή 2 λωρίδων) με εφαρμογή της εγκεκριμένης με το (δ) σχετικό της Ε.Υ.Δ.Ε. Κ.Σ.Ε.Σ.Π. μελέτης.

β) Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα είναι μακράς διάρκειας με εφαρμογή καθ’ όλο το 24ωρο και θα αποσύρονται από κάθε τμήμα μετά την ολοκλήρωση των εργασιών.

γ) Κατά τη διάρκεια των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και στην περίπτωση που χρειαστεί να παραμείνουν μηχανήματα εντός της ρύθμισης μετά το ημερήσιο πέρας των εργασιών, θα γίνεται χρήση προκατασκευασμένων στηθαίων σκυροδέματος.

δ) Σημειώνεται ότι κάθε τμήμα που ασφαλτοστρώνεται θα μπορεί να παραδίδεται σε κυκλοφορία με στίξη (άνευ διαγράμμισης δλδ) για μέγιστο διάστημα 10 ημερών.

ε) Επίσης, θα πρέπει να γίνεται απόκρυψη των ενδείξεων των υφιστάμενων μόνιμων πινακίδων και της υφιστάμενης μόνιμης οριζόντιας σήμανσης που δεν θα ισχύουν κατά τη διάρκεια των ρυθμίσεων και να τοποθετείται προσωρινή σήμανση σε κατάλληλες θέσεις.

στ) Οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοσθούν από τη Δευτέρα 19-05-2025 και ώρα 07:30 έως και την Παρασκευή 11-07-2025 και ώρα 20:00, με εξαίρεση το χρονικό διάστημα του Αγίου Πνεύματος από 06-06-2025 έως και 10-06-2025.

ζ) Σε περίπτωση ταχύτερης ολοκλήρωσης των εργασιών, η παρούσα παύει να ισχύει.

Προηγούμενο άρθρο Η κακοκαιρία INES θα «χτυπήσει» και στη Στερεά Ελλάδα με ισχυρές βροχές και καταιγίδες
Επόμενο άρθρο Ενωτική Περιφερειακή Κίνηση: Σου λείπουν χρήματα… κάνε κι εσύ μια αγωγή στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας μπορείς!