- LAMIA NEWS - https://www.lamianews.gr -

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε., λόγω εργασιών συντήρησης των Σηράγγων Στυλίδας

Αποσκοπούντες στην ομαλή, ασφαλή και εύρυθμη διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, καθώς και την αποφυγή πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος, λόγω εκτέλεσης εργασιών συντήρησης του Η/Μ και λοιπού εξοπλισμού των Σηράγγων Στυλίδας, με αμφίπλευρη εκτροπή κυκλοφορίας του Αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

α) Την εφαρμογή προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων επί του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε., για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης Η/Μ και λοιπού εξοπλισμού των Σηράγγων Στυλίδας, με αμφίπλευρη εκτροπή κυκλοφορίας, σύμφωνα με τις εγκεκριμένες με τα (ε) και (στ) σχετικά μελέτες. Συγκεκριμένα θα εφαρμοσθούν τα εξής:

Ειδικότερα, στην κατεύθυνση προς Αθήνα για την εφαρμογή του τυπικού σχεδίου ΜΙΔ- 10, λόγω του απαιτούμενου μήκους της μεταβατικής ζώνης εισόδου σε συνδυασμό με τη χάραξη του αυτοκινητόδρομου, η έναρξη της ζώνης συναρμογής εισόδου θα πραγματοποιηθεί εκτός των ορίων του έργου παραχώρησης της εταιρείας «ΟΔΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Α.Ε.», περί τη Χ/Θ 243+600 (εντός των ορίων του έργου παραχώρησης της εταιρείας «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.», έπειτα από σχετική συνεννόηση).

β) Μετά την έξοδο από τον Αυτοκινητόδρομο και στις δύο κατευθύνσεις οι οδηγοί θα ακολουθήσουν εναλλακτική διαδρομή μέσω του παλαιού οδικού δικτύου, σύμφωνα με την εγκεκριμένη μελέτη «Μελέτη εναλλακτικών διαδρομών σε περίπτωση αποκλεισμού τμήματος του Αυτοκινητοδρόμου Π.Α.Θ.Ε. (Τμήμα: Σκάρφεια – Ράχες)» (DAC CC0557/03.03.2015 – (στ) σχετικό) και τα σχέδια:

Α) IC-C-EN-P0000-CW-0400-000-TRA-TA1-GP.00000.06.11-0 «Γενική Οριζοντιογραφία – Τμήμα 6: Α/Κ Αγίας Μαρίνας έως Α/Κ Στυλίδας – Καραβόμυλου»,

Β) IC-C-EN-P0000-CW-0400-000-TRA-TA1-GP.00000.07.11-0 «Γενική Οριζοντιογραφία – Τμήμα 7: Α/Κ Στυλίδας – Καραβόμυλου έως Η/Κ Καραβόμυλου – Αχινού».

γ) Επισημαίνεται ότι στην περιγραφόμενη στα παραπάνω σχέδια εναλλακτική διαδρομή θα γίνει επιτόπου προσαρμογή (κάλυψη μόνιμων πινακίδων κατευθύνσεων) και προσθήκη της κατάλληλης προσωρινής σήμανσης στο ύψος της συμβολής της κάθετης οδού του Α/Κ Στυλίδας-Καραβόμυλου (Χ/Θ 231+900) με τη Ν.Ε.Ο., καθώς ο Α/Κ Στυλίδα-Καραβόμυλου, που παρεμβάλλεται του τμήματος Α/Κ Αγίας Μαρίνας έως Η/Κ Καραβόμυλου – Αχινού, θα είναι κλειστός.

Στη ζώνη προειδοποίησης θα τοποθετηθούν μόνο οι πινακίδες Κ-6δ και Ρ-32(30) του τυπικού σχεδίου ΜΙΔ-4. Ο στόχος του ανωτέρω αποκλεισμού είναι να αποτρέπει τους οδηγούς να αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες, ώσπου να φτάσουν στη συμβολή με την κάθετη οδό του Α/Κ Αγίας Μαρίνας, λόγω του μεγάλου πλάτους του κλάδου εξόδου.

Επιπρόσθετα, επί της κάθετης οδού θα προηγηθεί πινακίδα «Αυτοκινητόδρομος προς Θεσσαλονίκη κλειστός».

Επιπρόσθετα, επί της κάθετης οδού θα προηγηθεί πινακίδα «Αυτοκινητόδρομος προς Αθήνα κλειστός».

δ) Επίσης, σε συνέχεια των (ζ) και (η) σχετικών και στα πλαίσια ασφαλέστερης ρύθμισης της κυκλοφορίας στον κόμβο της Αγίας Μαρίνας, να τοποθετηθεί ένας αναλάμπον φωτεινός σηματοδότης και συγκεκριμένα στη διασταύρωση της ράμπας εξόδου (στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη) με την κάθετη οδό, που θα λειτουργεί επικουρικά στο έργο του επί τόπου σταθμού της Τροχαίας, ο οποίος προβλέπεται από την εγκεκριμένη με το (στ) σχετικό μελέτη.

ε) Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα είναι μικρής διάρκειας και θα εφαρμοστούν τις ανωτέρω αναφερόμενες ημερομηνίες κατά τις ώρες από 07:45 έως τις 18:00.

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση ταχύτερης ολοκλήρωσης των εργασιών, η κυκλοφορία θα αποκατασταθεί νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο και το οδόστρωμα θα αποδίδεται ολόκληρο στην κυκλοφορία, αφού προηγουμένως εξασφαλιστεί ότι είναι ελεύθερο από μηχανήματα, απορρίμματα, ανωμαλίες επιφάνειας κτλ και αφού απομακρύνεται η προσωρινή σήμανση.

στ) Σημειώνεται, ότι, η περιοχή των ρυθμίσεων θα πρέπει να φωτίζεται επαρκώς κατά τη διάρκεια της νύχτας, καθώς και σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών. Επίσης, θα πρέπει να γίνεται απόκρυψη των ενδείξεων της υφιστάμενης μόνιμης οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης που δεν θα ισχύσουν κατά τη διάρκεια των ρυθμίσεων και να τοποθετείται προσωρινή σήμανση σε κατάλληλες θέσεις.