- LAMIA NEWS - https://www.lamianews.gr -

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις εγγραφής σε Παιδικούς – Βρεφονηπιακούς σταθμούς και ΚΔΑΠ του Δήμου Λαμιέων

Έως την Πέμπτη 14 Αυγούστου 2025, θα πραγματοποιείται η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων για τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων στο Πρόγραμμα της Δράσης «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και για τη πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης»,περιόδου 2025-2026.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:βρέφη και νήπια για φιλοξενία σε βρεφονηπιακούς, βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς, παιδιά σχολικής ηλικίας και εφήβους για δραστηριότητες δημιουργικής απασχόλησης σε ΚΔΑΠ και παιδιά και άτομα με αναπηρία σε ΚΔΑΠ ΑμεΑ.

Στο Δήμο Λαμιέων οι παιδικοί, βρεφικοί και βρεφονηπιακοί  σταθμοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι οι παρακάτω:

Α/Α ΟΝΟΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
1 Α΄ Βρεφικός Σταθμός Υψηλάντη, Κάλβου &Μακροπούλου, Άνοιξη 22313-50119
2 Β ΄Παιδικός Σταθμός Αθηνών 32, Νέα Άμπλιανη 22313-50167

22310-32969

3 Γ΄ Βρεφονηπιακός Σταθμός Πιστόλη,Νέα Μαγνησία 22313-50120

22310-28652

4 ΣΤ΄ Βρεφονηπιακός Σταθμός Νήσου Ρω, Καλύβια 22313-50123

22310-29357

5 Ζ΄Βρεφονηπιακός Σταθμός Αγ. Παρασκευής & Γαλανού, Γαλανέικα 22313-50124

22310-52337

6 Η΄ Παιδικός Σταθμός Σταυρός 22313-50126

 

Στους παραπάνω σταθμούς του Δήμου χωροταξικά καλύπτονται πλήρως οι ανάγκες φιλοξενίας των παιδιών, ενώ τα κτίρια είναι ελεγμένα από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις, σύμφωνα με τους κανονισμούς για τις άδειες λειτουργίας σχολικών μονάδων. Πέρα από την κτιριακά άρτια υποδομή, οι Παιδικοί Σταθμοί του Δήμου μας παρέχουν εδώ και χρόνια έργο με γνώμονα την αγωγή των παιδιών, με βάση τα πλέον σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα, αλλά και τη διευκόλυνση των γονέων.

Έτσι παρέχονται:

Στο Δήμο Λαμιέων τα ΚΔΑΠ  που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι τα παρακάτω:

Α/Α ΟΝΟΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
1  Κεντρικό Κ.Δ.Α.Π. Δήμου Λαμιέων  Φλέμινγκ & Ερυθρού Σταυρού – Δημαρχείο  22310-20767

22313-51051

2 3ο Κ.Δ.Α.Π. Δήμου Λαμιέων  7ο Δημοτικό Σχολείο – Πρεβέζης 22, Παγκράτι  
3 5ο Κ.Δ.Α.Π. Δήμου Λαμιέων  15ο Δημοτικό Σχολείο- Απόδημου Ελληνισμού 1,Αφανός  
4 6ο Κ.Δ.Α.Π. Δήμου Λαμιέων  18ο Δημοτικό Σχολείο – Γαλανέϊκα  

 

5 7ο Κ.Δ.Α.Π. Δήμου Λαμιέων 1ο Δημοτικό Γοργοποτάμου – Μοσχοχώρι  
6 Κ.Δ.Α.Π. ΜΕ.Α. Δήμου Λαμιέων Ειδικό Δημοτικό Σχολείο – Γρεβενών & Μπελογιάννη, Παγκράτι  

Σκοπός των Κ.Δ.Α.Π. είναι η απασχόληση των παιδιών εκτός σχολικού ωραρίου, η αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου τους με την ατομική – οργανωμένη δραστηριότητα ή μέσα από οργανωμένες ομάδες εργαστηρίων καθώς και η εξυπηρέτηση των γονέων.

Συγκεκριμένα το πρόγραμμα σπουδών περιλαμβάνει Μουσικοκινητική Αγωγή, Θεατρικό παιχνίδι, Εικαστικά, Σκάκι, Παραδοσιακούς και Μοντέρνους Χορούς, Μουσειακή Αγωγή, Μαγειρική, Αθλητικές Δραστηριότητες, Ιταλικά και συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα καθώς και σε θεματικά projects.

Αναφορικά με τη λειτουργία του Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ, προσαρμόζουμε το πρόγραμμα σπουδών εστιάζοντας στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών με αναπηρία, στην ανάπτυξη αλλά και στην ενίσχυση των δεξιοτήτων τους, καθώς και στη δημιουργία ενός ασφαλούς πλαισίου αποδοχής, εμπιστοσύνης, δημιουργικότητας και έκφρασης.

Για το επόμενο σχολικό έτος με διάθεση εκσυγχρονισμού, οργανώνονται δράσεις και σεμινάρια με καινοτόμα εκπαιδευτικά θέματα γύρω από την διατροφή, την ψυχολογία, την τεχνολογία την υγεία και τον αθλητισμό. Σε συνεργασία με το Δημοτικό Ωδείο, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. αλλά και άλλους δημοτικούς και ιδιωτικούς φορείς θα εμπλουτιστεί το πρόγραμμα των Κ.Δ.Α.Π. και ειδικότερα το Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑγια πιο ποιοτικές υπηρεσίες αγωγής και εκπαίδευσης στην προσχολική και σχολική ηλικία.

Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά συμμετοχής υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑΕ: www.eetaa.gr.-  paidikoi.eetaa.gr,από 30/7/2025-14/8/2025 με  βάση το τελευταίο ψηφίο τουΑΦΜ του/της Αιτούντα /σας,  ως ακολούθως:

Για την είσοδο στην ηλεκτρονική εφαρμογή  είναι  απαραίτητη κατοχή των κωδικών Taxisnet  της  /του αιτούσας /ντα.