Νέοι μόνιμοι εργαζόμενοι στον Δήμο Καμένων Βούρλων


Tags |

Χθες πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία τεσσάρων νέων εργαζομένων που εντάσσονται στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου μας, με πρόσληψη μέσω προκηρύξεων του ΑΣΕΠ.

Καλωσορίζουμε:

  • τον κ. Σπύρο Μύτα, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου
  • τον κ Αθανάσιο Στυλιανίδη, ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου
  • τον κ. Γιάννη Τσίκα, ΔΕ Τεχνικού / Ηλεκτρολόγων
  • την κα Βάϊα Μάλκα, ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού

Η ενίσχυση του Δήμου με μόνιμο προσωπικό δεν είναι απλώς μια διοικητική διαδικασία. Είναι ουσιαστική επένδυση στην καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών μας, στην καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και στην αποτελεσματικότερη παρουσία του Δήμου σε κάθε Δημοτική Κοινότητα.

Τους ευχόμαστε καλή αρχή, υγεία, δύναμη και δημιουργική πορεία στα νέα τους καθήκοντα.

Ο Δήμος Καμένων Βούρλων δυναμώνει με ανθρώπους.